مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:412024-01-02سياسي

خبرخوب| کابوس قطع عضو دیابتی ها با فناوری هسته ای پایان می یابد


امروز را با یک مژده برای بیماران دیابتی شروع می کنیم و سری می زنیم به زوج هایی که با هدایای رهبری به خانه بخت رفتند؛ سپس هلهله کشان راهی نجف می شویم و پس از یک زیارت مجازی، - گروه خبرخوب: این روزها خوبتر از هر خوبی، قرار گرفتن در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و حال و هوای عاشقانه مردمی است که به یمن ولادت مادر سادات در تب و تاب روز مادر به سر می برند و آخر هفته متفاوتی را برای عرض ارادت به مادران خود تدارکات دیده اند.

روزی فاطمی که پیش از هرچیز آن را به آقا صاحب الزمان (عج) تبریک می گوییم تا شاید سهمی در شادی خاندان اهل بیت و تمام کائنات داشته باشیم و چه خوب است که در این سه شنبه مهدوی و درست در شب میلاد بانوی دو عالم، همه با هم دعای فرج بخوانیم و ظهور مهدی موعود (عج) را از خود مادر طلب کنیم.

  انرژی هسته ای به کمک بیماران دیابتی می آید درمان زخم بیماران دیابتی با پلاسماتراپی آن هایی که با دیابت سر و کار دارند، به خوبی می دانند که این بیماری در مراحل پیشرفته می تواند تا قطع عضو بیماران پیش رود.

به واقع، زخم های دیابتی از بزرگترین دغدغه های بیماران و خانواده هایشان است که گاهی مثل کابوسی تمام نشدنی، زندگی آن ها را هم به لحاظ روانی و هم مالی تحت تاثیر قرار می دهد؛ بنابراین وقتی می شنویم تلاش دانشمندان کشورمان برای درمان این زخم ها با شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| کابوس قطع عضو دیابتی ها با فناوری هسته ای پایان می یابد

خبرخوب| کابوس قطع عضو دیابتی ها با فناوری هسته ای پایان می یابد